.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
امام‌زادگان و بقاع متبرکه مازندران عطرافشانی می‌شوند
معاون فرهنگی و اجتماعی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه مازندران گفت: امام‌زادگان و بقاع متبرکه مازندران به‌مناسبت فرا رسیدن سال جدید عطرافشانی و غبارروبی می‌شوند.

حجت‌الاسلام مسعود قربانی امروز اظهار کرد: طرح نوروزی آرامش بهاری برای ششمین سال متوالی در بقاع متبرکه و امام‌زادگان شاخص استان مازندران اجرا می‌شود.

وی با بیان اینکه خادمان ثبت و افتخاری بقاع متبرکه از امروز در حال آماده‌سازی فضای معنوی امام‌زادگان در جهت میزبانی از مسافران نوروزی هستند، افزود: با توجه به ایام فاطمیه و سیاه‌پوش بودن بقاع متبرکه از روزهای جاری فضای مذهبی بقاع متبرکه به فضایی با نشاط جهت میزبانی از زائران و مسافران نوروزی آماده می‌شود.

معاون فرهنگی اجتماعی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه مازندران با بیان اینکه بسته‌های فرهنگی و آموزشی در اجرای طرح آرامش بهاری بین زائران و مسافران توزیع می‌شود، ادامه داد: خیمه‌های معرفت ظرفیت عظیمی در جهت فعالیت‌های فرهنگی به‌شمار می‌رود که همه ساله پرشورتر از سال‌های گذشته برپا می‌شود.

وی با اشاره به اینکه همه‌ساله در روزهای پایانی سال بقاع متبرکه و امام‌زادگان عطرافشانی و غبارروبی می‌شوند، اضافه کرد: از پنج‌شنبه هفته جاری تا روز شنبه 29 اسفند تمامی امام‌زادگان و بقاع متبرکه مازندران عطرافشانی و غبارروبی می‌شوند.

قربانی بیان کرد: آیین عطرافشانی بقاع متبرکه با حضور خادمان افتخاری و ثابت، مسئولان استانی و شهرستانی به‌مناست فرارسیدن سال جدید برگزار می‌شود.

معاون فرهنگی و اجتماعی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه مازندران در پایان گفت: پیش‌بینی می‌شود مراسم استانی عطرافشانی بقاع متبرکه مازندران با حضور مسئولانی استانی در امام‌زاده عباس(ع) ساری برگزار شود.

 

منبع:فارس


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.113 seconds.